Política de privacitat

En compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades (Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal), l`informem que la nostra pàgina web inclou enllaços a comptes de correu electrònic i formularis que vostè pot utilitzar per contactar amb la nostra empresa.

La seua utilització suposa que ens atorga el seu consentiment exprés perquè FUNDACIÓ TRIBUNAL D`ARBITRATGE LABORAL DE LA COMUNITAT VALENCIANA gestione les sol·licituds que ens pogués fer.

FUNDACIÓ TRIBUNAL D`ARBITRATGE LABORAL DE LA COMUNITAT VALENCIANA no utilitzarà les seues dades personals amb finalitats incompatibles a les que figuren en aquesta clàusula o queden descrites al peu de cada formulari present a la nostra pàgina web.

Pot exercir els seus drets d`accés, rectificació, cancel·lació o oposició dirigint-se a Passeig de L`Albereda, 10, 1r, 46010 - València.