Consultes

*Nom i cognoms:

*Correu electrònic:

*Consulta:

*He llegit i accepte la política de privacitat:

Nota: Els camps marcats amb * són obligatoris.

Faça'ns arribar els seus comentaris, suggeriments o consultes sobre solució extrajudicial de conflictes mitjançant aquest formulari i intentarem respondre-li a la major brevetat.

Recorde introduir una adreça de correu electrònic vàlida per a posar-nos en contacte amb vosté.

_

DADES PERSONALS: Les dades demanades a través de www.fundaciontal.org únicament són utilitzats per a donar resposta via e-mail a les consultes que pogueren realitzar els usuaris des d'aquesta pàgina web. No són incorporats a cap fitxer per al seu posterior emmagatzemament ni tractament.

En la Fundació Tribunal d'Arbitratge Laboral de la Comunitat Valenciana considerem objectiu bàsic garantir la privacitat i confidencialitat de les dades de caràcter personal dels nostres usuaris, complint amb la normativa establida en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (B.O.E. 14/12/1999) i el Reial Decret 1720/2007, de 21 de decembre.